شنا کردن در حوضچه ی اسید

,

شنا کردن در حوضچه ی اسید
مجموعه داستان کوتاه فاطمه اختصاری
انتشارات اچ اند اس مدیا، لندن، ۱۳۹۵
تصویرساز: فرشته موسوی (مسافر) @fereshtehmosafer
این کتاب شامل ۱۷ داستان کوتاه است به نام های:
لباس قرمز، خوابِ خواب، چه مرگته؟، از سومی شروع می کنم، پنجره ها، میرم نمیرم، بازگشت، جسد، مطمئن باشم؟، پنج حرفی، Anlam yorsan? ، کلاه ، جن، قرار، سفر، عروسک، جادوگر.
نمی توان فضای کلی کتاب را مشخص کرد، زیرا داستان ها در ژانرها و سبک های مختلفی نوشته شده اند. کلاسیک، مدرن، پست مدرن. تعدادی از آنها مربوط به سال های بسیار دور می باشند مثل داستان «جسد» که با نام «ناشناس در این داستان» سال ۸۶ نوشته شده است و در سال ۸۷ برنده جایزه ی آدم برفی ها شده بود و بعضی از آنها مثل «از سومی شروع می کنم» یا «مطمئن باشم؟» در سال ۹۴ یا ۹۵ نوشته شده اند.
اغلب داستان ها در فضای مدرن شهری اتفاق می افتند و بیانگر زندگی روزمره ی آدم های اطرافمان هستند. شاید به همین دلیل در تعدادی از آنها شاهد گره افکنی و گره گشایی های داستان های کلاسیک نیستیم.
اگر بخواهم داستان موردعلاقه ام را انتخاب کنم باید بگویم داستان پنجره ها، لباس قرمز و میرم نمیرم را بیشتر از بقیه دوست دارم. به عنوان نویسنده ی کتاب حتما خوشحال می شوم کتابم را بخوانید و اگر دوست داشتید به سایرین معرفی کنید. شیوه ی دریافتش را هم در پست های قبل و در کانال تلگرامم توضیح داده ام. اما ساده شده اش این است که:
اگر خارج از ایران هستید می توانید آن را در سایت http://www.hands.media از طریق جستجوی کتاب با نام کتاب یا نویسنده پیدا کنید
و با قیمت ۱۱ یا ۶ دلار تهیه فرمایید.
اگر داخل ایران یا پناهنده ی ترکیه هستید می توانید مبلغ ۵۰۰۰ تومان به هر موسسه ی خیریه ای که صلاح می دانید کمک کنید و تصویر فیش را به ایمیل ketab@hands.media بفرستید. در ایمیل بنویسید که کتاب من را می خواهید داشته باشید کتاب برای شما ارسال خواهد شد.

#ستون_معرفی_فیلم_و_کتاب_فاطمه


Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *