شنا کردن در حوضچه ی اسید

,

بالاخره بعد چندین و چند سال انتظار اولین مجموعه ی داستانم به چاپ رسید…
.
مجموعه‌ی «شنا کردن در حوضچه ی اسید» شامل 17 داستان کوتاه در فضاهای مختلف است که اکثر آنها در دهه‌ی هشتاد نوشته شده است. شاید اگر حمله ی سپاه به منزلم و از بین بردن تمامی اشعار، داستان ها و چند فیلم کوتاهی که ساخته بودم نبود؛ هیچ وقت اینقدر برای چاپ آنها مصمّم نمی شدم. امّا الان خوشحالم که می توانم دوباره با چاپ مجموعه ای در کنار شما باشم حتی اگر خودم از شما هزاران کیلومتر دورتر باشم. مگر چیزی به جز هنر و ادبیات ما را به هم وصل می کند؟!
.
این مجموعه‌ی 88 صفحه ای که مزیّن به تصویرسازی های زیبای دوست خوبم «فرشته موسوی» (مسافر) است را انتشارات «اچ اند اس» به چاپ رسانده و برای دوستان «خارج از کشور» در سایت این نشر، با قیمت 11 یورو (نسخه ی چاپی) و 6 یورو (نسخه ی الکترونیک) قابل خریداری می باشد:
http://www.hands.media/books/?book=swimming-in-the-acid-pool

متاسفانه هیچکدام از فروشگاه های ارائه دهنده‌ی کتاب، قادر به ارسال کتاب به مقصد ایران نیستند. اما نشر «اچ اند اس» می تواند نسخه‌ی الکترونیک محافظت شده‌ی کتاب را به مخاطبین ساکن ایران ارائه کند. تمامی علاقمندان «داخل کشور» می توانند که مبلغ 5000 تومان را به حساب یک موسسه‌ی خیریه‌ی غیردولتی واریز و عکس فیش پرداختی را به آدرس ketab@hands.media ارسال کنند. نسخه ی الکترونیک کتاب از طریق همان ایمیل در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت. (در ایمیل حتما ذکر کنید که مبلغ پرداخت شده برای دریافت کتاب «شنا کردن در حوضچه‌ی اسید» می باشد. و حتما از جی میل استفاده کنید. به همان تعدادی که کتاب سفارش داده اید باید آدرس جی میل به دوستان اچ اند اس مدیا بدهید)
.
از دوستان و مخاطبان و همراهان همیشگی ام خواهشمندم حالا که نشریات حکومتی به بایکوت خبرهای فرهنگی من و دوستان دیگر دست زده اند و نشریات و خبرگزاری های مستقل داخلی هم بنا به هر دلیلی علاقه ای به بازتاب فعالیت های شاعران تبعیدی ندارند رسانه ی ما باشید. و یادتان باشد که خرید کتاب (مخصوصا در داخل کشور) یک بازی برد-برد است. هم کمک به محرومان واقعی جامعه و هم خرید یک محصول فرهنگی.

کسی که به یاد شما نفس می کشد
فاطمه اختصاری

#ستون_معرفی_فیلم_و_کتاب_فاطمه


Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *