نسخه‌ی PDF کتاب تبر

, ,

من سر حرف‌هام می‌مونم…

به شما قول داده بودم که هر جور هست هرچه زودتر کتاب جدیدم «تبر» را (مثل کتاب‌های قبلی‌ام) به دست مخاطبان داخل ایران و افعانستان و… برسانم. خیلی‌هایتان از راه‌های مختلف در این مدت کتاب را تهیه کرده‌اید. دستفروش‌های کتاب اکثرا آن را در بساط خود قرار داده‌اند و در پیج‌های اینستاگرامی (که چندتایشان را در استوری هایلایت کرده‌ام) نسخه‌ی چاپی را می‌فروشند.

اما می‌دانم که خیلی از شما به دستفروش‌های کتاب یا صفحات اینستاگرامی یا… دسترسی ندارید یا توانایی پرداخت پول کتاب را ندارید. می‌دانم که خیلی از عزیزان داخل افغانستان یا بچه‌های پناهنده‌ی خارج از ایران نمی‌توانند کتاب را از آمازون تهیه کنند. می‌دانم که بعضی از بچه‌های نسل جدید، خواندن کتاب الکترونیک برایشان راحت‌تر است و…

پس از امروز می‌توانید نسخه‌ی PDF کتاب را از سایت شخصی‌ام ، کانال تلگرامم و اکثر سایت‌های دانلود کتاب، به صورت کاملا رایگان تهیه کنید:

دانلود کتاب تبر

نیاز به توضیح نیست که مثل همیشه هر نوع پخش، چاپ، پرینت، فروش و… کتاب، کاملا آزاد است. امیدوارم انتشار رایگان این مجموعه‌داستان هدیه‌ای ناچیز باشد برای مردمی که با انواع مشکلات معیشتی، فرهنگی، سیاسی و… دست به گریبان هستند.

درضمن فروش نسخه‌ی چاپی کتابم (برای دوستان خارج از کشور) در سایت آمازون کماکان ادامه دارد. شما می‌توانید با سرچ ساده‌ی اسم من یا کتابم در آمازون کشور یا منطقه‌ی خودتان کتاب را سفارش دهید و تهیه کنید.

همچنین اگر به تهیه‌ی کتاب چاپی در ایران علاقه دارید می‌توانید آن را از دستفروش‌ها یا صفحه‌های اینستاگرامی فروش کتاب بخواهید یا نسخه‌ی PDF را پرینت گرفته و صحافی کنید.

منتظر نظرات و حرف‌های شما صمیمانه خواهم ماند.

با عشق

فاطمه اختصاری

 

 


Comments

یک پاسخ به “نسخه‌ی PDF کتاب تبر”

  1. چقد فضاهایی عجیبی داشت این کتاب
    بی نهایت لذت بردم از خوندنش … بی نهایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *